Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia
Liberty Direct poza zmianą marki na Liberty Ubezpieczenia zmienia także całą strategię biznesową oraz rozpoczyna nową kampanię reklamową, której twarzą będzie znany dziennikarz i autor wielu książek historycznych Bogusław Wołoszański.
W ramach nowej strategii firma znacznie rozszerza paletę usług oraz stawia na dalszy rozwój kanałów dystrybucji. W ofercie pojawiaja się szeroki wachlarz produktów ubezpieczeniowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, które mają być dostosowane do specyfiki wielu branż. Polisy dedykowane konkretnym obszarom sektora MSP mają mieć charakter kompleksowy, pozwalający w systemie pakietowym rozszerzyć zakres ubezpieczenia dostosowanego do konkretnego nabywcy. Dla znacznego uatrakcyjnienia oferty większość nowych produktów obejmują specjalne warunki promocyjne.
Liberty Ubezpieczenia to firma działająca na polskim rynku od 7 lat, a w 2013 roku osiągnęła jeden z najwyższych wzrostów sprzedaży w Polsce. Dzięki nowej polityce i strategii firma zamierza wejść do czołówki największych ubezpieczycieli majątkowych w kraju.
Dystrybucją polis zajmuje się pokaźna liczba ponad 8 tysięcy doradców, a także multiagencje oraz brokerzy.