Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Kolejne historie spełnionych obietnic od Prudentiala

Kolejne historie spełnionych obietnic od Prudentiala

Prudential przygotował kolejną kampanię reklamową, w ramach której ponownie prezentuje prawdziwe historie przedwojennych polis wystawionych przez ubezpieczyciela. Kampania opiera się, tak jak poprzednie, na motywie spełniania obietnic składanych klientom.

W mediach obecna jest już najnowsza kampania reklamowa Prudential, nawiązująca do poprzednich kampanii firmy. Motywem przewodnim jest ponownie pomoc ludziom, niesiona przez firmę. Ten element jest kluczowy w kreowaniu wizerunku ubezpieczyciela.

Prudential po raz kolejny przedstawia autentycznych spadkobierców swoich przedwojennych klientów. Bohaterowie opowiadają w spotach o tym, że otrzymali świadczenia z polis wystawionych przed drugą wojną światową. Przedwojenne polisy i ich spadkobierców Prudential przedstawia już od ponad półtora roku.

Ubezpieczyciel stale podkreśla swoje zaangażowanie w spełnianie obietnic, nawet w przypadku, gdy firma złożyła je kilkadziesiąt lat temu. Firma chce przekonać odbiorców, że ubezpieczenia na życie to usługi finansowe, które powinno rozpatrywać się w długim okresie, a podstawą budowania zaufania do ubezpieczyciela jest wywiązywanie się z zawartej z klientem umowy.

Prudential twierdzi, że przedstawiane w spotach sytuacje to autentyczne historie spadkobierców przedwojennych klientów ubezpieczyciela. Każdemu z przedstawianych bohaterów kampanii świadczenia z polis zostały wypłacone, mimo że krewni, których bohaterowie stali się spadkobiercami, byli przedwojennymi klientami firmy.

Prudential chce również podkreślić swoją wieloletnią tradycję działalności w Polsce. Firma była obecna przed wojną w największych miastach II Rzeczpospolitej, a po powrocie do Polski w 2013 roku odtworzyła sieć oddziałów w największych polskich miastach. Powstało 14 placówek, w których pracuje kilkuset konsultantów.

Kreację kampanii Prudential przygotowała agencja BBDO. Kampania obecna będzie w środkach masowego przekazu trzy miesiące. Spoty emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Spoty wyreżyserował Bartek Konopka (nominowany do Oskara). Firma Papaya Films wyprodukowała filmy. Dom mediowy Starcom odpowiada za zakup mediów, a działania w Internecie prowadzone będą przez agencje Next i Socialyse. Historie autentycznych bohaterów kampanii dostępne są na kanale Prudential na portalu YouTube. Kampania prowadzona będzie również w prasie, w kilkunastu poczytnych tytułach prasowych.