ING Życie stale zachęca - Obudź się na jesień
Rozpoczął się II etap kampanii "Obudź się na jesień", przygotowanej przez ING Życie. W ramach akcji trzy jej finalistki do 12 grudnia br. relacjonowały będą na profilu marki w serwisie Facebook, jak zmieniają swój styl życia. Projekt jest częścią kolejnej odsłony kampanii "Zrób rakowi wspak".
Akcja "Obudź się na jesień" zainicjowana została przez ING Życie na portalu społecznościowym Facebook. Ma ona motywować Polaków do działania oraz uświadamiać, że o formę i zdrowie trzeba dbać przez cały rok. Aktualnie trwa II etap akcji, podczas której trzy wyłonione dotychczas finalistki otrzymały zadanie do 12 grudnia br. relacjonować na profilu marki w serwisie Facebook postępy w zmianie swojego stylu życia.
Do drugiego etapu jury wybrało spośród nadesłanych zgłoszeń trzy laureatki, które wspierane przez ING Życie przeciwdziałają jesiennej aurze. Mają w ten sposób dzielić się doświadczeniami i motywować do działania pozostałych fanów ubezpieczyciela na Facebooku.
Wyłonione kobiety od 25 listopada br. do połowy grudnia relacjonować będą na profilu ubezpieczyciela swoją aktywność fizyczną i przemianę. Wsparcia udzielają im eksperci ING Życie poprzez komentarze, które mają je zachęcać do dalszej pracy nad sobą. Jeśli wytrwają w działaniach, aby uwiecznić swoją przemianę, wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.
Laureatki mogą także wspierać poprzez komentowanie pozostali fani. Najaktywniejsi internauci otrzymają nagrody w postaci pulsometrów i apteczek. Ponadto każda osoba porady ekspertów może wykorzystać do własnej motywacji i zwiększenia swojej aktywności w trakcie jesieni.
Akcja ING Życie "Obudź się na jesień" jest przykładem akcji umożliwiającej wykorzystanie wiedzy i doświadczenia we wzajemnym motywowaniu się z innymi osobami. Wyłonione finalistki mają stanowić przykład dla odbiorców.
ING Życie zachęca także do odwiedzenia strony www.rakowiwspak.pl.