Kibicuj Justynie z Raiffeisen Polbankiem
Raiffeisen Polbank przygotował specjalny konkurs, w którym można wygrać najnowsze modele smartfonów i tabletów Samsunga oraz powerbanki i kubki termiczne. Główną nagrodą w konkursie jest dwuosobowy wyjazd do Falun na mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym. Nagrody otrzymają osoby, które pokażą, w jaki sposób kibicują Justynie Kowalczyk w jej zmaganiach narciarskich. Konkurs potrwa do końca stycznia 2015 roku.
"Kibicuj Justynie!" to konkurs zorganizowany przez Raiffeisen Polbank mający na celu wspieranie naszej najlepszej biegaczki narciarskiej w jej drodze po kolejne sportowe trofea. Organizatorem i fundatorem nagród jest Raiffeisen Polbank. W tym celu przygotowana została specjalna strona internetowa kibicujjustynie.pl, gdzie kibice mogą zamieszczać zdjęcia i filmy pokazujące, jak dopingują Justynę Kowalczyk.
Najlepsze prace zostaną wytypowane przez internautów, a następnie weryfikowane przez komisję konkursową. Autorzy najlepszych projektów otrzymają atrakcyjne nagrody: najnowsze modele smartfonów i tabletów Samsunga oraz powerbanki i kubki termiczne. Nagrodą główną jest dwuosobowy wyjazd do Falun Mistrzostwa Świata w narciarstwie klasycznym.
Konkurs trwał będzie dziewięć tygodni. W każdym z nich jury przyzna 14 nagród. W wielkim finale zostanie natomiast wyłoniony zwycięzca, który z osobą towarzyszącą pojedzie na mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w szwedzkim Falun w końcu lutego 2015 roku.
Wraz z konkursem ruszyła kampania promocyjna w serwisach VOD (TVN Player, Ipla, TVP VOD) i na oficjalnym profilu Justyny Kowalczyk na Facebooku oraz w kanale Raiffeisen Polbank na YouTube. Ponadto bank przygotował specjalne elementy reklamowe zamieszczone na witrynach placówek, na ekranach bankomatów i monitorach LCD w oddziałach. Banery znalazły się również na stronie internetowej banku. Dodatkowym wsparciem są standy w holach kinowych CinemaCity.
Kreację kampanii przygotowały agencje kreatywne GPD i The Digitals. Za sprzedaż mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Bomaye.