Posiadacze Konta Direct w ING bankują po swojemu
Dnia 16 sierpnia bieżącego roku wystartował drugi etap kampanii pod tytułem „Bankuj po swojemu” promującej Konto Direct w ING Banku Śląskim.
Korzystanie z Konta Direct oraz aplikacji mobilnej ING BankMobile to oczywista wygoda, a nowa odsłona akcji promocyjnej kontynuuje strategię prezentowania wszystkich zalet tych produktów. Treść przygotowanych spotów uwypukla walory tych rozwiązań od strony posiadacza konta i użytkownika aplikacji, wyraźnie wskazując, że także w tej kwestii oczekiwania klienta zależą w dużej mierze od jego indywidualnych preferencji. Aplikacja ING BankMobile to produkt stale rozwijający się oraz uaktualniany zgodnie z sugestiami jej użytkowników. Przypominamy, że wśród wielu rozwiązań wprowadzonych ostatnio do aplikacji znalazło się logowanie przy pomocy odcisku palca, niezwykle użyteczne narzędzie umożliwiające płatności za pomocą kodów BLIK i technologii NFC, czy funkcja archiwizowania paragonów w chmurze oraz powiadomienia o dokonanych transakcjach, a także opcja rozliczania wydatków ze znajomymi.
W ramach obecnej akcji, przygotowanej głownie z myślą o telewizji, zobaczymy dwa nowe spoty reklamowe dotyczące oferty dla klientów indywidualnych. Kampania wspierana będzie komunikacją w oddziałach banku, a także działaniami w internecie - nowe filmy już można obejrzeć na bankowym kanale YouTube.
„Bankuj po swojemu” to nie tylko hasło, to myśl przewodnia ING Banku Śląskiego towarzysząca tworzeniu nowoczesnych produktów, dających możliwość dostosowywania do potrzeb ich odbiorców.