Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Opinie o Infakt

Opinie o Infakt

Obsługa księgowa firmy to często duży koszt, dlatego wielu przedsiębiorców próbuje szukać alternatywy dla tradycyjnych usług księgowych. Jednym z takich alternatywnych rozwiązań mogą być usługi proponowane przez firmę Infakt. Oto nasza opinia o Infakt.

Do internetu przenosi się coraz więcej usług, także tych skierowanych do biznesu. Jednym z popularniejszych segmentów takich usług jest księgowość. Obsługa przez tradycyjne biuro księgowe to najczęściej duży koszt, szczególnie dla drobnego przedsiębiorcy. Księgowi działający w sieci często pozwalają na zredukowanie tego kosztu.

Dla kogo przeznaczone są usługi biura Infakt?

Infakt jest właśnie takim ogólnopolskim biurem rachunkowym, który udostępnia swoje usługi za pośrednictwem sieci, a tym samym jego działalność nie jest lokalna. Infakt obsługuje przede wszystkim jednoosobowe działalności gospodarcze, a więc osoby, które nie posiadają własnego zaplecza księgowego, ani własnego zaplecza kompetentnych w prawie podatkowym osób.

Sam Infakt chwali się, że z jego usług korzystają głównie graficy, prawnicy, informatycy. Warunek jest jednak taki, że te jednoosobowe działalności gospodarcze muszą rozliczać się na podstawie KPiR.

Plan Mini

Usługi Infakt dostępne są za darmo przez 60 dni, w czasie których klient może sprawdzić, czy odpowiada mu współpraca z tym biurem rachunkowym. Po tym okresie Infakt proponuje trzy różne plany usług. Najtańszy, który kosztuje 99 zł netto miesięcznie (Plan Mini), przeznaczony jest dla przedsiębiorców, którzy nie generują miesięcznie zbyt wielu dokumentów kosztowych – tu ograniczenie jest do 5, a za każdy dodatkowy należy dopłacić 4 zł. Niestety, trzeba w tym przypadku samodzielnie wysyłać deklaracje VAT.

Propozycja standardowa

Plan Standardowy to koszt 149 zł netto miesięcznie – przeznaczony raczej dla średnich przedsiębiorców. Miesięcznie obsługiwanych jest 30 dokumentów kosztowych w ramach tego abonamentu, a za każdy kolejny należy dopłacić 3 zł. W tym przypadku deklaracje VAT wysyłane są przez księgowego.

Dla najbardziej wymagających

Najbardziej rozbudowany jest Plan Premium – 299 zł netto miesięcznie. W ramach tej opłaty można wystawić nawet 100 dokumentów kosztowych. Za każdy kolejny dopłaca się 2 zł. Oprócz tego, że księgowy wysyła deklaracje VAT, klient otrzymuje dostęp do obsługi kadrowo-płacowej (tylko jednego pracownika), sporządzane jest rozliczenie roczne, wydawane są zaświadczenia o dochodach. Jest to na pewno najlepsze rozwiązanie dla przedsiębiorcy, który nie chce sam zajmować się w ogóle sprawami księgo-podatkowymi. 

Emilia Kasińska

Emilia Kasińska Ekspert comperia.pl