Jak zmienić limity transakcji w Pekao SA?
Nie odpowiada Ci Twój obecny limit płatności kartą albo limit dzienny przelewów? Zobacz, w jaki sposób można zmienić limity transakcyjne w Banku Pekao SA.
Otwierając konto w banku, otrzymujemy dostęp do różnych usług, np. mamy możliwość korzystania z karty debetowej, oraz z bankowości internetowej - w ramach tych wszystkich operacji bank ustala nam limity dziennych wydatków, ale te możemy dostosować do swoich potrzeb.
W serwisie Pekao24 klienci banku mogą realizować większość operacji dostępnych także w jego placówkach. Oprócz tego serwis oferuje produkty i usługi specjalnie stworzone dla klientów korzystających z usług bankowych przez internet. W serwisie Pekao24 można zlecać przelewy, doładować telefon, założyć lokatę, zlecić operacje na rachunkach inwestycyjnych, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, a także złożyć wniosek o pożyczkę lub kartę kredytową.
Sposoby autoryzacji
Wszystkie transakcje dokonywane za pomocą serwisu Pekao24 są autoryzowane, co zapewnia im dodatkowe bezpieczeństwo. W celu autoryzacji transakcji w Banku Pekao SA używane są:
- PekaoToken,
- token sprzętowy,
- kody SMS,
- karta kodów jednorazowych.
Rola limitów transakcyjnych
Limity transakcyjne stanowią jeden z czynników zwiększających bezpieczeństwo serwisu, ponieważ dają możliwość ustalenia dziennego i miesięcznego limitu dokonywanych przelewów. Zabezpieczenie to jest wykorzystywane przede wszystkim przez klientów korzystających z usługi w formie aktywnej.
Jak zmienić limity transakcji?
Klienci Banku Pekao sami mogą dokonać zmiany limitów dziennego i miesięcznego w następujący sposób:
- u konsultanta TelePekao - pod numerami 800 380 380 lub +48 42 683 83 80,
- w serwisie PekaoInternet - po wejściu w sekcję "Ustawienia",
- w oddziale banku.
Potwierdzenie zmiany
Zmiana limitu miesięcznego w serwisie Pekao24 wymaga dodatkowej autoryzacji - konsultant TelePekao oddzwania na numer telefonu zaznaczony jako ten przeznaczony do oddzwaniania w celu potwierdzenia złożenia dyspozycji.
Procedurę oddzwaniania stosuje się w celu potwierdzenia uprawnień klienta do składania dyspozycji, które wymagają wyższego poziomu bezpieczeństwa. Podczas tej rozmowy konsultant bankowy zadaje klientowi pytania, które mają potwierdzić jego tożsamość.
W ramach usługi PayU Express wymagana jest autoryzacja przy transakcjach powyżej 100 zł. Można jej dokonać przy użyciu aplikacji PeoPay lub logując się do serwisu internetowego Pekao24.