Grupa konsultantów mBanku już działa w mediach społecznościowych
mBank od wielu lat kierunkuje swoje działanie w głównej mierze na internet i zapewne to jeden z powodów, dlaczego właśnie jego marka jest najczęściej występującą w polskim internecie. Obecnie z myślą o mediach społecznościowych mBank powołał specjalną grupę konsultantów, która działać będzie w tego typu serwisach przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Prawie wszyscy zdajemy sobie sprawę z mocy internetu i z tego, jaką siłę obecnie ma ten kanał rozpowszechniania i przekazywania informacji. Od kilku lat niezwykła popularnością cieszą się media społecznościowe - teraz niemal każdy posiada konto na Facebooku, Instagramie, czy Twitterze, a większość młodych ludzi posiada konta na każdym z tych serwisów. Zeszłoroczne badania NetMonitor Banking Review wskazują, że mBank jest zdecydowanym liderem wśród marek bankowych jeśli chodzi o ilość komentarzy i ocen w polskiej sieci. W 2015 roku nazwa mBank pojawiła się ponad 53 tysiące razy, czyli niemal dwukrotnie więcej niż nazwa kolejnego banku w tym rankingu.
W mBanku został wytypowany specjalny zespół najbardziej doświadczonych konsultantów, których głównym miejscem działania będą właśnie media społecznościowe oraz istotne portale i fora internetowe. Polska przestrzeń internetowa będzie monitorowana całodobowo, a występujące w niej zagadnienia związane z mBankiem, jego działalnością i ofertą, będą na bieżąco komentowane przez ekspertów, a żadne pytanie w tych tematach nie pozostanie bez odpowiedzi. Wszyscy zainteresowani produktami i usługami mBanku będą moli liczyć na profesjonalne wskazówki i porady.
Specgrupa konsultacyjna mBanku i jej wzmożona działalność w mediach społecznościowych sprawi, że komunikacja banku z klientami będzie znacznie szersza i bardziej kompletna - ogromne znaczenie ma również możliwość bezpośredniego prezentowania atutów oferty mBanku i promowanie jego produktów.