Bank SMART i BIZ Bank zamieniają się w Nest Bank
30 października na rynku bankowym pojawiła się nowa marka: Nest Bank. Pod tym szyldem funkcjonować będą wycofane marki handlowe FM Banku PBP: Bank SMART oraz BIZ Bank.
Zmiana wizerunkowa banku ma mieć charakter głównie marketingowy. Nie da się nie zauważyć, że FM Bank PBP odchodzi od wizerunku banku internetowego na rzecz banku rodzinnego. Jako jedna z niewielu instytucji wlicza dochód otrzymywany w ramach programu 500+ do zdolności kredytowej klientów.
Co to oznacza dla klientów?
Zmiana nazwy marek handlowych FM Banku PBP nie będzie miała wpływu na umowy zawarte pomiędzy bankiem a jego klientami. Umowy będą obowiązywać w dotychczasowym kształcie, będąc kontynuowane już pod szyldem Nest Banku. Nie zmienią się również tabele opłat i prowizji ani dotychczasowe numery kont bankowych klientów FM Banku PBP. Mimo wszystko bank zapowiada szybkie poszerzenie oferty o nowe produkty, które maja przyciągnąć w progi Nest Banku nowych klientów.
Nowy serwis internetowy
Co warte podkreślenia, 31 października zmienia się strona internetowa banku, które od tej pory dostępna będzie pod adresem: www.nestbank.pl.
Obecnie liczba punktów usługowych, w których klienci banku mogą liczyć na obsługę stacjonarną, obejmuje ma 12 własnych oddziałów i 63 placówki franczyzowe. Docelowo bank zamierza prowadzić 57 własnych oddziałów i około 300 punktów działających w ramach franczyzy.