MARKETING TREŚCI I COPYWRITING - JAK PISAĆ W SIECI I WDRAŻAĆ CONTENT MARKETING W PRAKTYCE? 6-7 października 2015 roku, Centrum Konferencyjne Golden Floor w Warszawie
Podczas szkolenia, które odbędzie się w dniach 6-7 października 2015 roku w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w budynku Millenium Plaza w Warszawie, przekażemy szereg cennych wskazówek i podpowiedzi.
Cele szkolenia:
- w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci,
- jak redagować content w internecie,
- jak zacząć wdrażać strategię content marketingową,
- w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje,
- czy i w jaki sposób promować content zwiększając audytorium czytelników,
- jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach?
Główne zagadnienia:
- Fundamenty Content Marketingu
- Typy contentu w zależności od celu
- Promocja w ramach content marketingu
- Sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu
- Content Marketing a Marketing Automation
- Audyt treści – jak zweryfikować skuteczność contentu?
Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing (Diploma in Professional Marketing - Digital Marketing).
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://mmcpolska.pl/event/marketing-tresci-i-copywriting
Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk,
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl