Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj
PLUS-Bank
Osoby, które czytały o tym banku czytały także o:
Czytali rowniez...
Plus Bank - kontakt

Zarząd - Plus Bank

TOMASZ KRZAK

Prezes Zarządu PLUS BANK S.A.
Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Magister ekonomii – specjalność bankowość. Ukończony kurs na członków Rad Nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Członek Rad Nadzorczych spółek kapitałowych. Karierę zawodową rozpoczynał w Rządowym Centrum Studiów Strategicznych. Następnie pracował w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego i Budownictwa. W latach 1999-2009 wykładowca Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Skierniewicach. Uczestnik kursów Krajowej Szkoły Administracji w Paryżu (ENA) oraz spotkań w ramach Salzburg Seminar. W PLUS BANK S.A. od 2002 roku, w którym zajmował stanowisko Dyrektora Biura Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Członka Zarządu odpowiadającego za Pion Sieci Zewnętrznej.

JACEK SIENIAWSKI

Członek Zarządu  w PLUS BANK S.A. odpowiada za Pion Procesów i Technologii. 

Absolwent Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu - specjalność przetwarzanie danych i rachunkowość oraz studiów podyplomowych „Praktyczne zastosowanie MSR i MSSF" w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie przy współpracy z Ernst & Young. Ukończył kurs "Zarządzanie Projektami" organizowany przez The George Washington University, School of Business and Public Management & MTDC. Ukończył kurs dla kandydatów do rad nadzorczych jednoosobowych spółek Skarbu Państwa, program menedżerski w zakresie zarządzania bankiem w Kellog Graduate School of Management Northwestern University w Chicago oraz seminarium w zakresie technologii bankowych i kart kredytowych w DePaul University w Chicago. Uczestnik wielu zagranicznych wyjazdów seminaryjnych organizowanych przez Krajową Izbę Rozliczeniową i Radę Wydawców Kart Bankowych przy Związku Banków Polskich, Fundację Rachunkowości oraz krajowych programów szkoleniowych m.in. w zakresie strategicznego zarządzania funkcjami IT oraz nowoczesnego zarządzania. W latach 1982 - 1985 pracował w I Oddziale NBP we Wrocławiu. W latach 1985-1990 był głównym księgowym Spółdzielni Pracy Przemysłu Spożywczego "Wrocławianka" oraz Wrocławskich Zakładów Chemii Gospodarczej "Pollena". Od marca 1990 do stycznia 2002 pracował w Banku Zachodnim S.A. początkowo jako zastępca dyrektora Departamentu Operacyjno-Rachunkowego, następnie dyrektor Departamentu Organizacji Rachunkowości. W latach 1992-1998 główny księgowy Banku. Dyrektor Zarządzający w latach 1999-2000. Członek Zarządu Banku Zachodniego S.A. od listopada 1992 do października 1999 r. oraz od września 2000 do stycznia 2002 (w tym od czerwca 2001 w składzie Zarządu Banku Zachodniego WBK S.A). Od czerwca 2002 do maja 2003 członek Zarządu PLUS BANK S.A. odpowiedzialny za Pion Finansowy. W latach 2003-2007 główny księgowy KGHM, dyrektor generalny Centrum Usług Księgowych KGHM.

MICHAŁ PLUTA

Członek Zarządu  w PLUS BANK S.A. odpowiada za Pion Finansowy.

Absolwent Wydziału Finansów i Bankowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestnik wielu szkoleń menadżerskich i bankowych, dedykowanych problematyce zarządzania oraz MSSF/MSR i US GAAP. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku w PKO B.P. a następnie, w latach 1996 – 2003, w KPMG gdzie był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie procesem audytu w bankach oraz instytucjach finansowych. W latach 2003-2009 w Banku Handlowym w Warszawie m.in. na stanowisku Dyrektora Biura Amerykańskiej Sprawozdawczości Regulacyjnej. W latach 2009 – 2011 w BZ WBK S.A. na stanowisku Zastępca Dyrektora Obszaru Rachunkowości, nadzorując proces raportowania zgodnie ze standardami MSSF/MSR oraz AIB. W latach 2011 – 2014 w Euro Bank S.A. na stanowisku Dyrektora Finansowego, odpowiedzialny m.in. za raportowanie zgodnie z MSSF/MSR oraz wymogami Grupy Societe Generale oraz Nadzór nad Departamentami Rachunkowości oraz Podatków, Zarządzania Aktywami i Pasywami, Controllingu oraz Systemów Finansowych.  W PLUS BANK S.A. na stanowisku Dyrektora Zarządzającego od września 2014r. do lutego 2015 r.

DARIUSZ ŁACHOWSKI

Członek Zarządu w PLUS BANK S.A. odpowiada za Pion Handlowy.

Odpowiedzialny za organizację działalności sprzedażowej sieci detalicznej i zdalnej oraz działań komunikacyjno-marketingowych. Sprawuje kontrolę nad realizacją planów akwizycyjnych i finansowych oddziałów Banku oraz opracowywaniem produktów i rozwiązań w sieci dystrybucji. Doświadczony manager z 14 letnim doświadczeniem w windykacji, sprzedaży telefonicznej, pośredniej, bezpośredniej, odpowiedzialny za skuteczne uruchomienie 3 start-up’ów. Przed objęciem stanowiska Członka Zarządu pełnił funkcję Dyrektora ds. Handlowych w PLUS BANK S.A. Poprzednio zatrudniony w ALIOR BANK S.A., na stanowisku Dyrektora Departamentu odpowiedzialny m.in. za wdrożenie ponad 220 oddziałów Alior Express oraz na stanowisku Dyrektora ds. Pożyczek Konsumenckich odpowiedzialny m.in. za sprzedaż w sieci pośredników współpracujących z bankiem.. Karierę rozpoczął w CETELEM BANK S.A., w którym pełnił funkcję na stanowisku Dyrektora Sieci Agencji Kredytów Gotówkowych oraz Kierownika Oddziału Windykacji Należności. Uczestnik szeregu szkoleń menadżerskich kierowanych dla Kadry Zarządzającej. Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wyższej Szkoły Bankowości, Finansów i Zarządzania im prof. Romualda Kudlińskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

TOMASZ SZYMANOWSKI

Członek Zarządu  w PLUS BANK S.A. odpowiada za Pion Ryzyka.

Karierę zawodową rozpoczął w roku 1990 w Kredyt Bank S.A. w Departamencie Gospodarki Pieniężnej. Kolejno, w Rabobank Polska S.A. na stanowisku Dyrektora Departamentu Analiz i Obsługi Operacji Rynkowych, w GE Bank Mieszkaniowy S.A. na stanowisku Członka Zarządu w Pionie Ryzyka. W kolejnych latach, pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Bankowości Korporacyjnej w Kredyt Bank S.A., Dyrektora Departamentu Zarządzania Ryzykiem Portfela Hipotecznego w GE Bank S.A. oraz Dyrektora Obszaru Zarządzania Ryzykiem Kredytowym w Millennium S.A. będąc odpowiedzialnym m.in. za zarządzanie modelami ratingowymi i metodologią kredytową, wdrażanie dyrektyw Bazylejskich, monitorowanie portfeli kredytowych oraz opracowywanie polityki w zakresie przeciwdziałania wyłudzeniom kredytowym. W latach 2013-2014 na stanowisku Wiceprezesa Zarządu Uralskiego Banku Odbudowy i Rozwoju w Rosji będąc odpowiedzialny m.in. za  modyfikację modeli ratingowych (obszar detalu i MSP) i płynnościowych oraz za opracowanie średnioterminowej strategii zarządzania ryzykiem kredytowym, rynkowym i płynnościowym. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej – Wydział Transportu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – Katedra Zarządzania w Gospodarce. Uczestnik wielu szkoleń menadżerskich i bankowych, dedykowanych problematyce zarządzania ryzykiem, jest posiadaczem Certyfikatu Zarządzania Jakością SixSigma.