Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Pomoc online – nowość w Banku Millennium

Pomoc online – nowość w Banku Millennium

W ramach systemu bankowości internetowej Millenet klienci mają teraz do dyspozycji unikalną na polskim rynku usługę współdzielenia ekranu. Pozwala ona na bezpośrednie wsparcie klienta wewnątrz systemu bankowości internetowej i precyzyjną pomoc, dzięki udostępnienia konsultantowi Banku Millennium widoku aktualnie wyświetlanego ekranu Millenetu. 
 

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

Bank Millennium, jako pierwszy w Polsce, stworzył dla swoich klientów nowe narzędzie wspierające przy korzystaniu z bankowości internetowej - usługę współdzielenia ekranu z konsultantem banku.

W systemie bankowości internetowej można znaleźć przycisk „Ekspert online”. Po kliknięciu weń otwiera się okno ze szczegółowymi instrukcjami na temat udostępnienia konsultantowi podglądu obecnie wyświetlanego w systemie Millenet ekranu. Wystarczy zadzwonić pod jeden z podanych w instrukcji numerów telefonu, by połączyć się z pracownikiem Banku Millennium i rozpocząć  z nim sesję współdzielenia ekranu.

Podczas rozmowy telefonicznej konsultant podaje unikalny kod, który klient ma za zadanie wpisać w swoimi komputerze by dać konsultantowi możliwość podglądu aktualnie oglądanej przez siebie strony w Millenet. Od tego momentu  na ekranie Millenetu klienta pojawi się dodatkowy, pomarańczowy kursor, podpisany imieniem i nazwiskiem konsultanta, z którym klient rozmawia przez telefon.

Dostęp konsultanta do ekranu z bieżącym widokiem systemu Millenet klienta jest wyłącznie bierny - może on wskazywać na nim elementy (wyświetla się wówczas ramka wokół nich), nie ma jednak technicznej możliwości kliknięcia jakiegokolwiek elementu, ani uzupełnienia jakiegokolwiek pola. Konsultant nie ma też możliwości oglądania innych zakładek otwartych w przeglądarce klienta, ani żadnych elementów czy programów zainstalowanych na jego komputerze. Podczas sesji współdzielenia strony mogą również korzystać z czatu stanowiącego wygodne uzupełnienie pomocy – istnieje możliwość przesłania np. linków do stron internetowych z informacjami uzupełniającymi temat rozmowy.

Sesja współdzielenia ekranu może zostać w dowolnym momencie zakończona przez klienta, poprzez skorzystanie z dodatkowego panelu po lewej stronie ekranu. Konsultant bezpowrotnie traci wówczas możliwość widoku ekranu systemu Millenet klienta. Kolejną sesję można nawiązać jedynie po wpisaniu nowego, jednorazowego kodu wygenerowanego przez konsultanta. Do skorzystania z pomocy online wystarczy przeglądarka spełniająca wymagania związane z obsługą systemu Millenet, nie jest wymagane instalowanie żadnego oprogramowania.

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!