Mamy 30 banków i ponad 2 000 ofert.
Z nami wybierzesz najlepszą.

Interesuje mnie

Porównaj

Zapraszamy na warsztaty: GOOGLE DAYS - co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google? 17-18 września 2015 r., Warszawa, Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza

Zapraszamy na warsztaty:  GOOGLE DAYS - co każdy marketingowiec  musi wiedzieć o narzędziach Google? 17-18 września 2015 r., Warszawa, Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza

Przegląd od A do Z Google Analytics, aspektów pozycjonowania SEO, kampanii w AdWords i działań na YouTube
 

Cele szkolenia:

  • Poznanie kluczowych narzędzi - płatnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
  • Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
  • Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Główne zagadnienia:

  • Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
  • Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
  • PPC, czyli Google Adwords w praktyce
  • SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?
  • Google Maps, Google i społeczności, Google Mobile oraz pozostałe narzędzia Google

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • 100% wykorzystania potencjału Google w komunikacji z rynkiem
  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
  • tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketingw praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing (Diploma in Professional Marketing - Digital Marketing).


Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:

http://mmcpolska.pl/event/google-days-co-kazdy-marketingowiec-musi-wiedziec-o-narzedziach-google

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk,
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl